Ah, kako bi bilo lepo kada bi neko održavao puteve. Ne samo povremeno (a retko) asfaltiranje, već održavanje.
Znate ono: pranje kolovoza. Skupljanje smeća. Uklanjanje blata sa ivičnjaka. Uklanjanje prošlogodišnje i pretprošlogodišnje i pretpretprošlogodišnje rizle sa kolovoza. Pranje saobraćajnih znakova. Skupljanje posrnulih saobraćajnih znakova (pa i ovog sirotog koji se bacio pod točkove od očaja). Redovno farbanje horizontalne signalizacije. Uklanjanje prosutog a odavno stegnutog betona koji je poispadao iz mješal'ca naših vrednih grado-investitora. Pranje i farbanje mostova, nadvožnjaka, podvožnjaka, održavanje ograda na mostovima (ona na varadinskom će još malo da satrune i upadne u reku).
jednostavno gadi mi se taj mentaliet naroda da niko pazi niko ne stane. na putu poklopac ratkapa stao sam da maknem a ovi trube kad vide stranu tablicu trubi znas kome na grobu umesto da das sva 4 izadjes i maknes gajbu od voca i slicne stvari opasne po zivot jer ako udari skrenuce na trotoar ubit decu i ljude ali ne odgovor ce uvek biti; ma nece, pa sta, ja vozim kuda ja ocu i kako ja ocu. e bas tu lezi taj gen pravog srbina provincialca.
Problem je sto se taj znak za oznacavanje radova na putu nalazi na pola duzine tunela, sa leve strane na ivicnjaku.
Nesretna pozicija, posto sa ivicnjaka viri i ka kolovoznoj traci.
A u tunelu je zabranjeno zaustavljanje i parkiranje, kao i na mostu. Tesko da ce neko na svoju ruku to namestiti.
Jos su ti radovi na izlazu iz tunela sa desne strane, pa tek nakon njih moras zaustaviti i setati nekih 150m.
A i da si pesak koji tu ne bi trebao biti, moras preci sve 3 trake da to resis, a nije prijatno uopste.
Sramota je da docekamo da citamo to kao vest, umesto da to neko od zaduzenih za puteve i te radove, resi.
I onako je sve skrnavo i prljavo. Pitam se kad Gospon ministar ide u prestonicu jel vidi kako je sve skrnavo? Jel taj most ne može makar da se očisti i opere.
vidim pisu neki treba prvi Vozac koji ga lezati video da podigne ne treba zato su gospoda Polizaji i Naravno Putari zaduzeni koji su zaduzeni da ponekad pogledaju stanje puteva svako mora svoj posao radit !
Zakačio ga neko od teretnjaka koji tutnje po ceo dan preko mosta, kroz tunel pa kroz centar Kamenice, prepuni kamena, zemlje, cisterne sa betonom...
Za gradilište novog mosta ne važi obilaznica oko Kamenice, daleko je a skupo gorivo...
Ne mogu da verujem...mozda da postavite novi znak "Znak lezi na putu", posto smo mi jedini koji imaju i znak "kolotrazi na putu".
Zar nije neko mogao da skloni taj znak?!
Potpuno je normalno da po vejavici, kratkim danima, polovinom januara, na rizičnom mestu koje lako ledi, neko "izvodi" radove na mostu (?!?!), ali će zato u avgustu ceo mesec biti na kolektivnom godišnjem.
Zar nije obaveza svakog ucesnika u saobracaju da ukloni predmete koji mogu da predstavljaju opasnost kada na njih naidje? Isto je i kada autobus izlazi iz stajalista, obaveza je da se zaustavite i propustite autobus.
O postovanju saobracajnih znakova, horizontalnih i vertikalnih, nekom druhom prilikom.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
OPREZ: Oboren znak na putu u tunelu Mišeluk, vozači obratite pažnju
Autor: 021.rs
Novi Sad
•20.01.2023.
•19:32 > 19:29
Komentari 14
ah, kakko
Znate ono: pranje kolovoza. Skupljanje smeća. Uklanjanje blata sa ivičnjaka. Uklanjanje prošlogodišnje i pretprošlogodišnje i pretpretprošlogodišnje rizle sa kolovoza. Pranje saobraćajnih znakova. Skupljanje posrnulih saobraćajnih znakova (pa i ovog sirotog koji se bacio pod točkove od očaja). Redovno farbanje horizontalne signalizacije. Uklanjanje prosutog a odavno stegnutog betona koji je poispadao iz mješal'ca naših vrednih grado-investitora. Pranje i farbanje mostova, nadvožnjaka, podvožnjaka, održavanje ograda na mostovima (ona na varadinskom će još malo da satrune i upadne u reku).
I tako dalje, imate ideju.
Miloš
Ivan Trajkovic
NSadjanin
Nesretna pozicija, posto sa ivicnjaka viri i ka kolovoznoj traci.
A u tunelu je zabranjeno zaustavljanje i parkiranje, kao i na mostu. Tesko da ce neko na svoju ruku to namestiti.
Jos su ti radovi na izlazu iz tunela sa desne strane, pa tek nakon njih moras zaustaviti i setati nekih 150m.
A i da si pesak koji tu ne bi trebao biti, moras preci sve 3 trake da to resis, a nije prijatno uopste.
Sramota je da docekamo da citamo to kao vest, umesto da to neko od zaduzenih za puteve i te radove, resi.
Grundfos
tom
NS
Za gradilište novog mosta ne važi obilaznica oko Kamenice, daleko je a skupo gorivo...
Vozac
Zar nije neko mogao da skloni taj znak?!
Realista
Migan
O postovanju saobracajnih znakova, horizontalnih i vertikalnih, nekom druhom prilikom.
Zeka
Распад
Putar
Лиманац
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H